CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Khamis, 7 April 2011

Pejam celik, aku rasa baru je aku bersalin. Masa berlalu terlalu pantas sehingga tidak terkejar lagi. Aku masih tidak mempercayai yang kini aku bergelar seorang Ibu & Isteri kepada Mohd Solihin dan Danny Nur Iman. Itu lah lumrah dunia yang muda tak kan muda selamanye. Yang Hidup tidak akan hidup selamanya.



Masa ini, anak aku baru seminggu (dalam pantang lagi). Saat pantang amat best :) nak tau sebab ape...rasai dulu baru tau antaranya :

1. Orang pantang x perlu buat kj so jadik Queen laa..

2. Makan minum semua disediakan, walaupun tak best tapi kena makan jgk untuk kebaikkan diri kita.

3. Kena sentiasa bertungku 44hari untuk mengeluarkan darah beku selepas bersalin.Mengelak penyakit kanser rahim.(Insyaallah)

4. Bertangas


Cerita pasal Bertangas. berpeluh-peluh dok bawah asap sabut kelapa. Stail orang dulu-dulu satu badan bau asap. Haaaahahaa. Ape pun thank you pada adik-adik ku yang sentiasa menolong Alang terutama Mak jasa mu amat besar tanpa galang gantinya....


,

0 comments:

Catat Ulasan