CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 9 Februari 2010

JEMPUTAN KE MAJLIS PERKAHWINAN KU




Subahanallah tinggal 3hari lagi aku akan bergelar isteri orang macam tak percaye je...cepat sangat mase berlalu...betoi ke aku ni dah layak jadik isteri orang ???..insyaallah..semoge ape yang ku bina ini mendapat keredhaan dan rahmat dari NYA. ni kad jemputan aku ok tak ?, pening gak aku berfikir yang design yang mane, akhirnye aku memilih yang ini.. aku cetak kat LH CREATIVE murah tau siap dapat free bunting..so bagi yang tengah pening nak buat kad kawin aku syor kan you all buat kat LH CREATIVE, confrom banyak pelihan dan puas hati..



Ni kad kawin belah bakal suami aku, kami kena buat asing yelah tunang aku dan adik-adiknye pun kawin sekali, so ade 3 pasang pengantin kat belah lelaki di serdang..ramai yang terkejut bila aku bagi kad..yela 3pasang pengantin lelaki plk tu..emm kami paling last nikah..bagi yang mude-mude dulu nikah..(tak sabar nak kawin) hehehe...tapi aku ingat lagi, time nak buat kad kawin ni siap perang dunia ke - 4 dengan tunang aku..lawaknye la..nak tau pasai ape...senyap-senyap tau jgn bagi tau arang :) (Rahsia) hahahaaa...





Ni kad kawin aku, comel tak ? macam tuanye kan..he3x..tempah 800 keping je dan tunang aku 1200 keping masing-masing dapat free 100 keping kad.ok kan. aku rase tak terlewat aku jemput korang semua datang di majlis perkahwinan aku di kampung batu 38 sabak bernam selangor dan jgk di Serdang selangor. kedatangan kalian amat aku harapkan.



























0 comments:

Catat Ulasan