CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Khamis, 25 Februari 2010

My Wedding 14 Feb 2010

Sekian lame cinta di semai akhirnya kami di akhiri dengan sebuah perkahwinan yang penuh kasih sayang. Macam tak percaya aku telah bergelar isteri namun hakikatnye ia adalah benar. Pada 13 Feb 2010 (Sabtu) aku telah diijabkabulkan dan sah menjadi isteri kepada Mohd Solihin Mela (Suami ku). Majlis akad nikah diadakan selepas waktu asar di rumahku sendiri. Nampaknye aku telah memasuki alam baru..Ape yang aku harapkan perkahwinan ini mendapat kredhaan dan rahmat dari NYA -AMIN-





saat yang mendebarkan bagi ku menunggu untuk sah bergelar isteri...



time ni aku tengah menunggu pengantin lelaki sampai..sempat posing tunjuk muke yang baru make-up..ape komen korang...lain tak muke ku...tapi penangan dari make-up muke ku jadik gatai tak pernah make-up...peh..tension gler..orang kate alahan..bagi aku kulit muke aku terkejut tiba-tiba ade benda yang tak dikenali digunakan dimuke ku...hehehe..

0 comments:

Catat Ulasan